haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

3 Eylül 2014 Çarşamba

Benim Adım Sam izle

-Benim Adım Sam / I Am Sam 2001 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ ve Altyazılı-IMDB Puanı: 7.4/10Tür: Dram
Yönetmen: Jessie Nelson
Oyuncular: Dakota Fanning, Sean Penn,
Michelle Pfeiffer, Elle Fanning,
Doug Hutchison, Dianne Wiest
Müzik: John Lennon, Paul McCartney,
The Black Crowes, Ben Harper,
Sheryl Crow, Ben Folds
Süre: 2 saat 12 dkSam Dawson (Sean Pean), kızı ile birlikte yaşayan ve geçirdiği rahatsızlık sonucu zeka yaşı gerileyen bir babadır. 7 yaşındaki bir çocuğun zekasına sahip Sam ’in kızı büyüdüğünde babası artık ona bakacak ve hayatı öğretecek kapasitede değildir. Devlet görevlileri kızı onun yanından almak zorunda kalır. Sam ise hayattaki tek varlığı kızına kavuşabilmek için sevgiden anlamayan bir avukat tutar. Rita isimli bu avukat da durumu zaman içinde anlamaya başlayacaktır.2002 senesinde Oscar Ödülüne aday gösterilen filmi olarak sizlere sunuyoruz. Yayınlandığı senelerden günümüze kadar hala beğeni ile izlenen ve kesinlikle kaçırılmaması gereken bu duygu yüklü film için yorumlarınızı bekliyor; iyi seyirler diyoruz.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder